+370 387 52130; +370 387 51622, gandriukas.svencionys@gmail.com

IŠVYKA Į SIRVĖTOS REGIONINĮ PARKĄ

Balandžio 16-17 d. „Ežiukų“ ir „Ančiukų“ gr. ugdytiniai vyko į edukacinę pažintinę išvyką  „Svečiuose pas Kukutį“ į Sirvėtos regioninį parką. Atvykę prie pagrindinio pastato mus pasitiko labai malonios darbuotojos Jolita Garbulienė ir Gintarė Untonaitė. Jos pakvietė į vidų pasisveikinti su parko simboliu – Kukučiu. Ir susėdę vėl į autobusiuką smagiai riedėjome link Kačėniškės piliakalnio. Čia ir prasidėjo smagi bei labai įdomi edukacinė veikla gamtoje. Vaikai keliavo miško takeliais su stotelėmis, kuriose stabtelėdami galėjo pasiklausyti upelio kalbos, sužinojo, kad pelkėje gyvena maumai, ragavo kiškio kopūstų, klausėsi paukštelių čiubėjimų. O artėjant link piliakalnio ekskursijos vadovės  pasiūlė kiekvienam susirasti po sausesnę šakelę – bus laužui. Pasirinkę šakų vėl judėjome piliakalnio link. Pasiekę laužavietę, vaikai ant suolo išsidėlioję užkandžius smagiai vaišinosi, stiprinosi. O gamtoje taip skanu! Čia iš darbuotojų išgirdome apie šalia esančio Mergežerio istoriją. Pasistiprinę ir pailsėję vėl leidomės į kelionę. Lipome į piliakalnio viršūnę, o jos aukštis 22 m. Koks nuostabus vaizdas nuo viršukalnės! Šioje pažintinėje kelionėje vaikai pajautė pabudusios gamtos grožį, mokėsi elgesio gamtoje, kaip reikia ją tausoti ir saugoti. Kiek daug naujo sužinojome ir pamatėme!